dying to know but afraid to find out

Hej! Äntligen hemma efter en otroligt bra vecka i göteborg full med fotboll, liseberg och lite shopping (bilder på fynden kommer)! Tackar också Agnes för gästbloggningen! Dagen idag gick mestadels ut på att packa och ta sig hem till stan, påväg hem fick SJ problem, såklart, vilket gjorde att vi kom hem ungefär 45 minuter senare än vad vi skulle gjort. När jag väl kom hem träffade jag Anton,som jag har saknat honom! Just nu är han hemma och hämtar lite saker för att sedan sova här inatt. I det här inlägget vill jag också passa på att gratta min älskade bästa vän och andra halva Agnes på födelsedagen! Grattis gumman, älskar och klarar mig inte utan dig!
 




Hej!
tänkte bara tipsa om att jag kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dej:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/07/veckans-blogg_16.html
Vill du inte ha sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en fortsatt bra helg:)

2012-07-21 // 22:51:38

Älskar dig tack <3
Kan du gäst blogga på min blogg? för ska åka till västkusten så vet inte om jag kommer kunna blogga! :D <3 helst typ 3/4 inlägg om du hinner, skulle betyda <3 ha det gött vi får träffas när jag kommit hem! (åker imorgon och tror vi stannar en vecka!)

Svar: visst <3
wilmah

2012-07-22 // 15:29:29

Jag har börjat med veckansblogg igen, och håller på att meddela alla som tidigare varit med. Var gärna med och tävla! :) http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/july/veckansblogg.html#comment

ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-07-23 // 23:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback