äntligen

Hej! äntligen hinner jag med att blogga igen! Gud, jag har inte bloggat på nästan två veckor! Men nu så. Första veckan spenderade jag i Norrköping på stadium sports camp, det var hur bra som helst! Träffade massa nya kompisar och hade allmänt kul! Sen har jag hunnit vara i söderköping på smultronstället tillsammans med Anton, min syster och hennes pojkvän Erik. Just nu sitter jag och försöker få någon ordning på alla saker i mitt rum, jag har så många onödiga saker som jag måste slänga, men som jag ändå vill spara, usch! Ikväll kommer Anton hit och sover här för imorgon tar vi, min syster och Erik tåget upp till huvudstaden och gröna lund! vi hörs mer ikväll, kram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback