Just having a good time

Sitter nu här med Agnes och bloggar lite. Igår var vi i tallåsaulan och kollade på katrineholmsrevyn, så sköna människor det finns asså! Med mig hem fick jag ett gott skratt, det var sång, dans och hur sköna scener som helst! Det blev också ett extra pluss när man hade en kvinna framför sig som skrattade så hon grät! När vi kom hem satte vi oss vid datorn ett tag, sen gick vi ner till tv:n och kollade på någon film, åt också smöriga popcorn och godis. Sen när klockan blev halv 4 gick vi och la oss i sängen, pratade lite, och lyssnade på "Lotta på bråkmakargatan". Mysig kväll gumman! Sen vid bådas stora förvåning vaknade vi sent som sjutton! Vid halv 12! Jag brukar liksom gå upp vid 9.. Efter det gick vi och åt frukost och gjorde oss i ordning lite. Och nu sitter vi som sagt och bloggar. Vid ungefär 4 drar Agnes hem och jag till Nora och kör igång ett Harry Potter maraton med tjejerna! Det kommer bli grymt. Blir också kvar där över natten, så vi får se om jag bloggar då. Kram.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback