I have a feeling

Har nyss kommit hem ifrån Anton. Sov hemma hos honom tillsammans med han, Agnes och Anton G. Sjukt kul var det, vi somnade vid ungefär fem, halv 6. Eller jag iallafall.. jag fick iallafall sova i 10-15 minuter men efter det så var Agnes såklart tvungen att väcka mig. Fick då reda på att Anton hade ritat en glad gubbe i mitt ansikte, så jag gick direkt upp och tog bort den. Gick sedan tillbaka iskall och försökte sova. Efter ungefär ett par 100 år somnade vi. skönt! Imorse gjorde vi oss iordning, åt frukost, tog det bara lugnt och vid ungefär 3 tiden åkte jag hem och bara tog det lugnt. Det var väll det. kram!
älskar dig gumman




fint





» Agnes

Loveyou bebis <3

2012-01-21 // 18:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback