Cry a river, build a bridge and get over it

från förra året

Sitter nu här i köket med datorn och kollar ut genom fönstret. Gud vad fint väder det är! Nu vill jag ut, och fota till min nya header som jag hoppas blir klar snart. Tänk er, en bild där man skrattar massor ute i snön och solen skiner. underbart. Förövrigt har jag precis haft fotbollsträning, det gick väll sisådär.. Nu ska jag antagligen ta och träffa Maja och Anton ett tag. Sen så ska jag försöka somna tidigt ikväll.. det lär ju bli en jobbig dag imorgon, måndag=skola.. Men på tisdag drar vi till spökbacken med klassen/skolan och åker skidor och efter denna vecka är det ju sportlov, så skönt! jag känner verkligen att det behövs, bara ta de lugnt och inte tänka på några läxor alls, eller inte änns någonting som har med skolan att göra! Drar dessutom till Romme med familjen, eller kanske.. och sen någon dag drar vi nog iväg på en shoppingrunda! Måste skaffa lite kläder och sånt till sommaren, shorts, linnen, skor.. yes!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback