spökbacken med finaste

Tja! Drog somsagt till spökbacken med Agnes idag! Så grymt jävla kul! Vi testade snowboard, vilket faktiskt gick rätt så bra! Videos kommer där nere! Det var iallafall sjukt kul och vi ska dra dit på tisdag och köra igen! Åh, jag längtar massor! Gud, det blev någonting bra av den här dagen också! Nu.. bilder! Jag vet att det blir lite olika med storlekarna men nu har jag suttis i en timme och laddat in dom på datorn så jag orkar inte fixa det..

Vi filmade när vi åkte snowboard också.. men dom filmerna gick visst inta att lägga upp på youtube.. men jag lovar att vi filmar på tisdag när vi åker dit! Ni ska få se dom! Nu får ni iallafall se när vi åker liften upp.. utan att ramla!



Ni får dessutom en bild på pontus som lärde oss att åka snowboard, haha, han kom ifrån dalarna.. om ni ville veta, hah.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback