slapp dag

Ja, så blir min dag idag. Tänkte nog sitta hemma slappa idag, sen ikväll ska jag träna fotboll mellan halv 5-6. Sen efter det kommer nog Agnes hit och sover här för att sen på tisdag dra ut till spökbacken, hon, jag och Anton och åka snowboard, eller Anton åker nog skidor.. men jaja. Just nu kollar jag på Audrina Marathon på MTV. Något konstigt pogram, men det är faktiskt lite roligt att kolla på! nej hörrni! Nu ska jag fortsätta slappa! Ha det bra och glöm inte bort att kommentera, jag behöver faktiskt lite hjälp! Vad tycker ni jag ska skriva om? Kanske, veckans blogg? Eller den här dag 1, 2, 3..? hjälp tack! :)


någonting jag MÅSTE göra i sommar






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback