romme

förlåt mig för den usla uppdateringen idag också, men internet strular lite här hemma.
Dagen idag tillbringades med Anton, Anton och Maja i duve det fanns visserligen inte så mycket att göra där uppe men det var väll helt okej. Fick också chansen att träffa mina älskade och saknade kusiner, dom är så mysiga att vara med, kramas hela tiden och är alltid lika spralliga. Jag har nu kommit hem ifrån en kall och blöt fotbollsträning och sitter nu vid tv:n och väntar på att min kära mor ska göra iordning riset så att vi kan äta snart, jag är inte alls hungrig, men jag vill äta så snart som möjligt för att jag ska kunna gå och lägga mig och sova. Det måste jag eftersom jag ska upp vid halv 6 imorgon, sätta mig i bilen och dra iväg till romme med min och Majas familj. Kommer bli grymt bruden! hadetbranu! kram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback