please, just stop

hemma från spökbacken nu. S.K.Ö.N.T. Borde plugga nu innan jag ska upp till träningen men jag orkar bara inte.. men nu ska jag ta mig i kragen och iallfall läsa igenom allt, sen läser jag ikväll också.. det blir bra. Iallafall..Jag känner mig inte alls taggad för träningen. Jag känner att jag börjar tappa intresset för gymnastiken mer och mer, vilket är synd för jag älskar verkligen att vara med och tävla och ha uppvisningar och sånt. Men nu så känns det bara jobbigt att gå upp och träna och jag funderar allt mer på om jag borde lägga av med gymnatiken efter RM2 tävlingen.. får ta ett snack med mamma och pappa om det där.. för det känns inte roligt att göra någonting man ine brinner för, det blir liksom bara jobbigt alltihop, och då känner jag att jag lika gärna kan sluta och satsa fotbollen.. Men problemet är då det att eftersom jag är van att träna så mycket så kanske jag tillslut känner att jag vill träna mer, fast då kan man ju sticka ut och springa eller någonting sånt..vad tycker ni jag borde göra?




Alltså om jag hade varit du så hade jag ju självklart valt fotbollen, haha! :3 Men gör det du känner för! Följ ditt hjääääärtaaaaa (det är ju trots allt alla hjärtans dag)! HAHAH, närå, skoja bara... ;) Men om du inte brinner för gymnastiken kanske du ska ta en paus och känna efter, alltså om du längtar tillbaka eller om du hellre vill satsa mer på fotbollen. Gör som du känner för helt enkelt! :)

2012-02-14 // 15:12:48

jag håller med Esme, ta ett break och känn efter! :)

2012-02-14 // 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback