by chance

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men jag har inte hunnit!
Hemma ifrån spökbacken! Vaknade imorse klockan 10 och klockan 11 kom morfar och skjutsade dit mig och Agnes. När vi var där hyrde vi snowboards och sen mötta vi upp Anton och Anton, sen åkte vi hela dagen. Det var hely grymt! Fast det var lite jobbigt när man gjorde magplask ner i backen.. det gjorde lite ont, men det gick över efter ett tag. hah, sen "träffade" vi en grymt rolig och dryg liten unge som gjorde min dag genom att slåss och kasta snöbollar på mig, trevlig kille det där! Sen när klockan blev ungefär fyra tog vi bussen hem och nu sitter jag här hemma och kollar på tv och försöker tagga till lite för sista gympaträningen innan tävlingen. läskigt. Imorgon blir det att gå upp en sväng till duveholmshallen med Anton, Anton och Maja och se om det händer någonting roligt på aktivitetsdagen, om inte så drar vi väll hem till någon, men ni får ha det så bra, kram!
image description
image description
image description





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback