lost

hej, tänkt starta detta inlägg med att skriva att vissa personer är så sjukt känlokalla, ingen respekt alls, bryr sig bara om sig själva och åååh. haha min ilska i ord eller nått, men iallafall I'm not going to let them ruin my day
 
idag har jag spenderat nästan hela dagen på stan och har nu fixat klart alla julklappar, super skönt. när jag kom hem satte jag igång med att slå in allt jag köpt sammtidigt som jag hade massa fin julmusik på, åh, började nästan gråta, så fint, haha iallafall om man lyssnar på texterna. nu tänkte jag dra igång det senaste avsnittet av julkalendern som jag missade imorse, hihi sen ska jag nog hjälpa pappa med maten, & ikväll  ska vi dricka glögg också, hur bra? Idag inhandlade vi också årets julgran också, vi har inte satt upp den än, men det kommer nog inte dröja så länge till haha, alltså ååååh julen är snart här(!!) Imorgon ska hela familjen julpynta lite, göra knäck och ha det mysigt, jag längtar, hejdå





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback