julklappar & nyårslöften

idag har jag varit i norrköping med nora, fick med mig en stickad ifrån monki, super skön! senare på kvällen så var jag, nora och victoria hemma hos nora och åkte pulka och bytte julklappar, fick en supersöt pyjamas av nora & ska snart få en sen julklapp av victoria eftersom hennes inte var klar idag. iallafall, i det här inlägget tänkte jag berätta om mina julklappar och nyårslöften så ja, here we go :)
 
julklapparna jag fick var, lady gagas parfym, två halsband, nitar, klocka, nagellack, presentkort på h&m, inter sport och hudvårdsguiden, två tröjor, raggsockor, pengar, filt, vantar, handdukar, lampa, trosor. och sen så har jag säkert glömt något.
 
och nu till dom där sketna nyårslöftena haha, jag har alltid något eller några varje år men jag har aldrig, och då menar jag verkligen aldrig lyckats hålla dom. men i år ska jag göra det, hihi, det är faktiskt ett av mina nyårs löften, att faktiskt hålla dom, haha hoppas ni hängde med men ja, här kommer dom
 
att sluta ta emot en massa skit & våga säga ifrån & stå upp för mig själv
sluta småäta så förbaskat mycket
spara pengar
lära mig spela gitarr riktigt bra
 
det var ungefär det, så vi höres, bye
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback