1 advent

Sitter nu framför tvn och gästerna har precis gått, min fina släkt har varit här ikväll och firat mig lite i förskott, eftersom jag fyller år imorgon(!!!!!!!) fast det var bara mormor, morfar, farmor och farfar, hehe. av farmor och farfar fick jag en rosa resväska och av mormor och morfar fick jag justins nya bok, sen tidigare på året så fick jag pengar av dom till en jacka också, men iaf, bästa presenterna. Har haft världens mysdag idag, det är 1 advent, snart min födelsedag, asfint väder, åh, its the best! nu så sitter jag somsagt framför the tv och väntar på att nora och victoria ska komma hit, dom sover här inatt så imorgon startar jag min födelsedag med familjen och dom två, myyyys, vi hörs kyss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback