tankar

Hejs! Imorse vaknade jag vid tio någon gång och gick upp satte mig i fotöljen och bara myste. Vid lunch ungefär drog jag mig upp ur soffan och ner på stan och glassbaren tillsammans med mamma och pappa. På stan träffade jag också Nora, vi drog iväg för att möta upp Ebba och sen vidare hem. Väl hemma tog vi fram ingredienserna till chokladbollar och körde på därifrån. Sen vid 6 följde jag med familjen hem till mormor och morfar för middag och fika osv. Nu har jag och Hannah precis kommit hem, vi drog lite tidigare än sagt, men men.
Hörrni! snart är ju sommaren slut, eller ja, snart och snart, men iallafall, i vinter funderar jag på att tona håret brunt, något i den stilen på bilden nedanför, vad tycker ni? Kommentera gärna! vi hörs imorgon, kram!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback