skola

Nyss iordning gjord och redo för skolan och gamla rutiner igen. Att börja skolan känns faktiskt inte så dåligt som jag trodde att det skulle göra, känns konstigt att börja 8an, tiden går så jävla fort nu för tiden, känns som om det var nyss jag slutade 6an, men vad gör det? Blir bara mindre och minde tid kvar i skolan så det är lugnt för min del. Är dock lite trött på grund av för lite sömn inatt, det var sjukt svårt att somna så tidigt när det har blivit sena kvällar under sommarlovet osv, det var också sjukt svårt att somna för tempen i mitt rum måste ha varit minst lika varm som den soligaste dagen i Thailand, haha fyfan. Nu ska jag snart sätta mig på hojjen och trampa iväg, vi hörs!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback