120806, 14,35

hej, kom nyss hem ifrån stan där jag var och köpte två tröjor. Ni kan få bild någon annan dag. Iallafall, jag var där med mamma och när vi hade köpt tröjorna så var det 10 minuter kvar tills hon började på jobbet, så vi bestämmde oss för köpa varsin hamburgare på ms donalds, i mitt fall en happy meal. Det slutade med att jag skulle cykla hem med den i korgen, ni kan ju förstå hur det gick, det slutade iallafall med att det bokstavligen droppade coca coola ifrån korgen, hela vägen hem, lite lagom pinsamt sådär. Nej hörrni, nu ska jag ta det lite lugnt innan träningen, vi hörs! 
Ni får en bild på Anton som är på öland och blir kvar tills på Torsdag, usch vad jag saknar honom.




» Anton

Saknar dig sjukt mycket älskling, längtar efter dig <3

2012-08-06 // 16:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback