we're not friends, we're strangers, with memories

Sitter just nu ensam hemma och spelar på min syster gitarr, pappa åkte nyss och handlade och syster är i bålsta och tävlar och mamma är och kollar, jag har ju ioförsig hundbusen, ska nog gå till honom snart. Helgen har tillbringats hos Agnes, vi har badat i finspångs badhus, fotat, kollat på film, bakat och varit allmänt glada. Tror förresten att jag slog i svanskotan i rutchkanan, kan inte sitta ner normalt, får se hur det går imorgon i skolan, usch! jag har sån ångest, jag vet inte varför men jag vil verkligen inte till skolan, jag skulle ju inte dö av att ha lov en vecka till, det skulle nog ingen faktiskt. Men vad ska man göra? jag tar det som det kommer, och jag kanm ju glädja mig med att det är 62 dagar kvar till sommarlov, ink. alla lov och helger, sen är det ju också bara 91 dagar kvar till gothia! och inte alls många kvar till sports camp, vet inte riktigt hur många, men mycket kan det inte vara! åh, sommaren 2012 ska bli den bästa av alla! kram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback