vill du mig något så träffas vi där

Dagen idag har gått ut på att gå i skolan, tränat och pluggat, därav den dåliga uppdateringen. Men nu är jag klar och får äntligen blogga. Skolan idag var helt okej, fast fasen vad kallt det är ute, usch! Fast det kändes lite bättre på kören då vi faktiskt började öva på låtar till skolavslutningen, "ut i vår hage där växa blå bär" osv.. Fick också tillbaka mitt engelska prov, jag tänker inte berätta vad jag fick men jag är nöjd. Fick dessutom veta att jag har sovmorgon imorgon till nio. Men jag tänker ändå gå upp vid sex som vanligt och plugga lite till so provet på onsdag, fast lite sovmorgon tar jag nog, så jag går nog upp vid kanske halv sju? Aja, det visar sig väll! Kram






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback