love

godmorgon! Nu har jag alldeles precis vaknat, så jag kan knappt hålla ögonen öppna men jag gör ett inlägg ändå så att jag inte behöver känna någon "press" under morgonen att jag måste göra det. Nu är klockan 08.11 och jag ligger  nu i sängen och lyssnar på lite skön musik. Vet ni vad jag drömde? Jag drömde att jag och min fina vän Agnes var uppe i duveholmshallen, och så började någon konstig kvinna gå efter oss vart vi än gick, sen så skulle vi hem, och då så sprang vi för att vi var en aninmg rädda, hah. I varje fall så sprang hon efter, men vi kom in i huset och så, och så såg vi att hon kollade in i alla fönster och hon såg verkligen läskig ut, sen vaknade jag, puh! ha det bra nu så hörs vi sen, kram
hihi, fina bilder!




» Agnes

aw, <3

2012-05-05 // 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback