tåget mot någon annan stans..

Japp, så är det! Imorgon tar jag och min kära vän Maja tåget mot norrköping! Underbart! I norrköping ska vi shoppa och bara ha roligt! Jag ska värkligen leta massor efter tjocktröjor, fina mysiga tjocktröjor! Till att ha på vinern när det är iskallt och minusgrader.  Sen på kvällen kommer Anton, Axel och Agnes hit. Mamma och Pappa ska bort så då tar jag hit mina kära vänner. Vi ska väll göra någonting roligt!
Dagen idag;

Först så började skolan klockan tio över åtta som vanligt. Vi började med Mentorstid, men vi fick klämma in ett NO-test där! Det kändes bra! Sen efter det så hade vi bild, vi tränade på att göra ansikten. Jag blev lite sisådär nöjd. Men jag är inte klar än så..! Efter det hade vi SO.. Prov! Del 2. Det gick nog ganska bra! Efter det så gick vi och åt mat.. det var någon makaronilåda med kebab? Det smakade inte så gott..! Men efter det så tog vi cycklarna och begav oss mot DUD, där vi hade dans! Jag tycker faktiskt att dansen är rätt bra. Den är rolig också! Fartfylld. Efter det så åkte jag, Ebba och Clara hem till mig. Men på vägen så mötte vi en tant. hah, Ebba körde på cyckelbanan som vanligt och vi andra på gångbanan för det fanns inte mer plats, då kommer en tant och hennes kompis och ena tanten får ur sig ett par kraftiga ord! ;"Men vafan, jävla skitungar, för i helvete..^^" Vart tar världen vägen? Iallafall, efter det så åkte vi hem hit och så bakade vi Sockerkaka med karamellfärg i.. den blev grön! Sen efter det satte vi oss vid datorn och kollade på några småroliga videos. Sen efter det gjorde vi lite filmer, sen kollade vi på Gnottarna!
Hejdå
VÅRA FILMER;


två av våra fina ↨





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback