skantz gästbloggar!

RUBRIK: wilmah gästbloggar!
Tjenare! wilmah här! Alice undrade om jag kunde gästblogga.. så ja, varför inte? Allt för alice! <3 Men ja, vad ska man säga mer än att Alice är världens underbaraste tjej, och att jag älskar henne! <3 Och så har hon en riktigt bra blogg också! Som ni kanske vet har Alice varit sjuk.. och jag har saknat henne massor! Jag har inte träffat henne på typ 2000 år! För lång tid!
Halloj tja allihopa !
Halloj tja allihopa ! :D
Jag och finaste gästbloggar åt varandra !
Jag har varit sjuk sen i fredags så jag har inte träffat Wilmah på jätte länge !
och det suger ! :(
Saknar henne , inge bra !
får krama och pussa på henne imorgon ! :D
eller vad säger du Wilmah ? ;)
haha, hur mår ni ? :)
tycker ni ska slänga in massa kommentarer till wilmah det förtjänar hon värkligen. Så fin som hon är !
Medans ni gör det ska jag gå till min blogg och cheka lite , den kan ni ju också besöka om ni har lust :D

här är den om ni vill se vad bland annat Wilmah har skrivit till mig ! :)

http://aliceeskantz.blogg.se

Vi hörs och ses hörni ! Puss hej ! ;) :*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback