shake that

Sitter nu hemma hos min kära vän Hanna! Blir nämligen att sova här. Dagen idag var väll bra! Kom hit vid ungefär fyra, sen gick vi till hennes Farmor och Farfar och stöpte ljus (deras lilla tradition) mysigt! Våran tradition är väll att åka hem till mormor och klä hennes julgran med allt från julkulor till trägubbar. Eller det är min och min systers lilla tradition. Och förhoppningsvis åker vi till djulö herrgård och äter julbuffé. Jag vill ha julafton! Paket, ljulmat, julgran! Längtar. Men om exakt en vecka så blir man 13 år, himla bra! Nej, men nu ska jag vara lite social med min unge, börjar faktiskt bli lite trött. Men aa, vi somnar nog inte på ett tag antar jag! Men måste sova lite iallafall. Det är tematräning imorgon, yessyess.
filmen från idag/ikväll (OBS. vissa delar är ständigt oseriösa)




» hanna

wilmah , tack för en rolig kväll, måste göras om , puss <3

2011-11-27 // 12:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback