And there's just no turning back, when you're hearts under attack

Läste på min systers blogg att det snöade i Örebro idag. Så snart är väll ovädret här. Jag gillar inte snön. Det är kallt och så fort man går i snön så blir man dyngsur och värkligen iskall. Fast det är ju ändå ganska mysigt ändå, men julafton, min födelsedag, nyår.. allt det där! Himla mysigt! Men iallafall. idag är det bara 17 dagar kvar tills jag fyller år! Helt underbart! Jag har önskat mig rätt så många saker, men dom är väldigt dyra. Så ja.. vi får väll se. Men jag hoppas att jag kan få någonting av det jag vill ha iallafall!
Nu har jag precis duschat efter fotbollsträningen, dom tränar ju inför cupen. Men dit ska inte jag. nejnej, jag ska på gymnastiktävling. Trevlans!
Kram wilmah




Vad önskar du dig får något då? :)<3

2011-11-16 // 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback