Maja och Agnes

Hejj, idag var det skola. En riktigt soft skoldag tycker jag. Vi började med att kolla på en ruskigt bra musikal som hette Annie. Det är konstigt att man kan vara så bra på att sjunga! Den musikalen pågick hela förmiddagen så vi kom tillbaka till skolan vid lunchtid. Vi hade lite tid kvar till det var lunch, så då passade Kerstin på att ha biologilektion, om insekter. Våran nya läxa. Sen gick vi till luchen och åt, hyfsat bra mat idag faktiskt. Kommer tyvärr inte ihåg vad det hette. Sen gick vi tillbaka in i klassrummet, och där hade några av mina kära klasskompisar börjat fixa med sin mat. Vi hade alltså en liten "uppgift" att ta med mat från något land. Jag tog med stärnfrukt från Ghana, landet jag forskat om. Men det fanns alla olika sorters mat. Från Grekland, Irak, Bosnien, Indien, Egypten, USA, Italien och massor mer. Efter det så slutade vi, och alla åkte hem. Förutom jag och Agnes. Vi stannade kvar där i skolan och funderade på vem vi skulle ringa. Någon som ville va med oss. Tillslut bestämmde vi oss för att ringa Maja. Det gjorde vi och bara 5 minuter efter så var vi påväg mot Maja's hus. När vi kom dit så hoppade vi lite studsmatta med Viggo, fikade sen gick vi in och tog ett par urgulliga kort. Men dom kommer tyvärr inte upp på bloggen. För som har Maja på sin dator. ://. Sen spelade vi också fotboll med en jätteboll. Sen hoppade vi mera studsmatta. Och skrattade, någonting man inte kan undvika när man är med dom två! Sen åkte jag hem vid halv 6. Då busade jag lite med min älskling.  Ja det var min dag, ha det bra /wilmah
Den här sortens bilder tog vi





» agnes

hehe^^ väldigt rolig dag ;)

2011-05-13 // 18:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback