ett slut i våran vännskap

Hej, idag var det skola, absolut inte kul, det var blåsigt, regningt.. hemskt!
Och så var det musik, kaos. Jag vill inte längre gå till skolan, jag vill inte vara i min klass. Ska prata med mamma om att byta.
ja, nu blir det fotbollsträning och gymnastikträning (-.-) Orkar inte! 1. Jag är bara trött, och mår dåligt. 2. jag har riktigt ont i ryggen!
ha det bra, bättre än mig /wilmah




Ser att du har en ny header ! :)) vill du fortfarande att jag ska göra en åt dig eller ska jag strunta i det? kram :)

2011-05-02 // 19:37:13

Wilmah be om lite massage,och ta lite vila.

Kram på dej!

2011-05-03 // 17:04:13

fin header :)

finns wilmah.<3

2011-05-03 // 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback