Angelika och Agnes

Shenare, brudar och grabbar ! :D
Nu sitter jag här med angelika och agnes, höhöh, fett roligt ;D
Vi har tagit massa pictures men min riktigt dåliga cam, det är alltid lika roligt med dom här tjejorna, (L) Dom kommer här nere, ha det bra /wilmah
haha, agnes goes suddig, :D
Snyggicchhhh
Chekka in tjejen till höger! mördarbick? :OOO
oooooooo, hett!
Näjmen agnes, D: haha, anne, ! :D (till höger)
heeeeeta brudar eller vad tycker ni? ;D
vi bjussar på den, :'oooo
Våra tröjooor, haha, ett bevis på att jag är bäst ;D
Du betyder allt hjärtat, (L)
Mina ögon segade i camen, hahaha. bjussar upp till 100%
Pusstja.




haha ! fient!♥♥♥

2011-05-11 // 21:10:57
» Anne

Haha! super snygga bilder :D <3 Vi tre måste va igen :D<3

2011-05-11 // 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback