usch ..

..säger jag bara, jag hatar att vara sjuk. Jag har ont i halsen, ont i huvudet och jag fryser hela tiden. Bara man blir frisk tills på torsdag, för då kommer Hanna! , jag lovar, jag ska göra allt jag kanm för att bli frisk, (även om jag inte kan göra så mycket åt det. Men ändå).
Iallafall. Jag ska berätta om skolan idag, och när jag sov hes Ebba.
När jag sov hos ebba så skulle vi gå ut och fota vid macken som ligger en bit bort från hennes hus. Men för att komma dit så måste man gå igenom en skog.. , vi var ganska malliga och sa att det inte var någon fara. Men när vi hade gått lite mindre än halva vägen fick vi panik och sprang tillbaka. Ohja, vi är fega, :*.
I skolan idag så såg min dag ut såhär;
Världen
Rast
Matte
Rast (10 min)
Hög läsning
Lunch
(idrott) men jag var inte med pga. min onda hals så jag fick jobba i Bävern A !! :D
Sen så skulle natta och jag hinna med bussen hem. När vi kom till busshållsplatsen så kom bussen, shiit vad tur man får ha, hah, om vi inte hade sprungit så hade vi fått vänta på nästa som kom en halvtimme efter.. :P
hhahahaha, bara för att jag är sjuk så får ni en JÄTTEFIN bild på min tekopp.
Och nu, 4 st på mig (EGOOOOOOOOOOOO)




» hanna

du måste bli frisk !!



fin du är wilmah <33333333333

2011-03-01 // 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback