lät du henne komma närmre..

Hej, idag har dagen i stort sett varit som vanligt. Sista dagen i skolan för denna vecka, skönt. Efter skolan så följde jag och Agnes med Nora hem och va där ett tag, skojj. Vi åt (starka)nudlar, körde något spel? ja, det var ju iallafall kul. Sen så gick jag till sultans för att vänta på min kära moder. Vi åkte till SkoKanonen, och där köpte jag ett par röda converse. Som kärlek vid första ögonkastet slängde jag på mig dom och visste att det var dom jag ville ha. Sen gick vi in på djur Magasinet och köpte ett ben till min älskade Frazze. Sen så när jag kom hem satte jag mig vid datan och gjorde mina läxor. Ovh ja, nu sitter jag här, och bloggar.
Ska snart packa för Gympaläger imorn. Och sen så ska jag ringa Agnes och se om hon och Anton bestämt någonting för imorn!
nu kommer några bilder, både gamla och nya.
l
l
l
V
I bilen när vi åkte till ITALIEN.
Bus hår, trasdocka.
Såhär kul har vi.
så kan det gå.
skulle tälta med syster, så långt kom vi.
Hanna och jag kan också ha det bra.
Fegis.
Min älskling.
HEJDÅ
/WILMAH





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback