gympaläger

Hej, idag vaknade jag klockan 7 för att jag skulle på gympa läger klockan 9. Så jag gick upp till hallen och väntade.. Sen efter ett tag kommer mamma upp och säger, ojj, jag skrev fel i min almenacka, lägret börjar klockan 10. Så jag fick damp. Och sen gick vi in i duve ett tag och kollade när värmbol spelade, dom van med 3-0, duktiga grabbar. Hahah, sen så gick jag hem satta mig vid datan lyssnade på musik och sen pallrade jag mig iväg mot hallen igen. När jag kom upp dit så började vi värma upp och sen var det träning, jag lärde mig super mycket. Rondat flickis salto, på både tumbling och någon slag studsmatta. Sen så lärde jag mig DUBBELVOLT på studsmatta, en vanlig. Och på tramett, shiiiiiiit vad roligt det var!!
Sen så gick jag hem och duchade och nu väntar jag på att Agnes och Anton ska komma, övernattning hos mig blire, !
Men nu får ni ha det så bra, hej.
/wilmah
Ugly.
prutt.
HJÄÄÄÄÄRTA.
vackrast.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback