dom jävlarna bedrog oss med sanningen..

Jag älskar värkligen den där texten !
Iallafall, hej, idag så var det skola.. Dagen började på näbvertorp med Gympa, vi körde Innebandy, ganska kul faktiskt. Sen så kom Maja. För vi skulle hålla i en Gymnastik lektion men 1:orna på Junibacken, de gick riktigt bra, vi fick MVG+ och så sa han att dcet var den bästa lektionen hitills, (bara för att skryyyyyta). Sen så gick vi och lämnade våra väskor på Kullen och sem gick vi och åt mat. Sen på Rasten efter maten så åkte vi längdskidor, hah, fett skojj. Maja och jag ramlade två gånger. Och kajsa en gång och andra Maja ramlade aldrig. Vi var riktigt dåliga på det där. Hahaha. Sen så var det iallafall musik och det gick väll bra, Agnes och jag övade på våran låt, och nu kan jag den på gitarr, den är inte så svår när man kan den Agnes! Det är bara att träna!
Ha det bra
/wilmah




Snygga bilder Wilmah!

Vi ses på fredag.

2011-03-07 // 18:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback