Hanna

Shhaaaaaaabaaaaa :D

Idag är jag på riktigt bra humör, bara för att den här dagen har varit toppen, jag skulle va med Hanna, och hon skulle sova här ! :D.
Det började med att jag vaknade klockan 7 ;o för jag och Hanna skulle va klockan 8 :D
Så vi 8, halv 9 gicka jag upp till duve och mötte Hanna, vi köpte pommes, eller hanna köpte 8) jag moffade bara i mig, ahah :D.
Sen så gick vi in till badhuset, och badade för er som inte förstår ;S Och det var jätte kul !, vi badade i 1 och en halv timme, och jag dök faktiskt från 1:an, (stoolt) :D
Sen så gick vi hem till mig. Precis när vi kom hem, sa pappa att vi skulle upp till duve och kolla på fotboll. Så vi gick upp igen :D
Det var värmbols damer mot (några) och värmbol vann med 1-0, målet gjordes på straff.
Sen gick vi hem igen, och Hanna och jag satti igång med full fart och övade på låten, en helt ny värld, vi ska sjunga den när vi söker musikklass :)
Sen så, gick vi in på mitt rum och Hanna försökte lära mig att göra salto (bakotvolt) ner från sängen, hon körde, men en viss Wilmah "feg" Pettersson vågade inte .. :S
Sen så satte vi igång igen med sångövandet och vi gjorde många roliga videos, som kommer upp på våran blogg, http://snyggastpapperskorg.blogg.se :D
Sen så skaffade jag facebook, och nu sitter jag här och bloggar, och Hanna ska precis göra om den (Y'
Nu har jag skrivit om min dag, hejdå / wilmah





» Anne

näst gång dyker du från 3:an! :)

2011-01-15 // 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback