Ebba och Moa

shaa shaa (H)

idag var jag med Ebba och Moa, kuligt ! ;D
Dan började med att jag vaknade för att en viss Ebba ringde, så jag ringde tillbaka och vi bestämde att vi skulle träffas ! :)
Hon kom till mig ett tag senare och vi bestämde att varför inte gå till badhuset ;D
Efersom vi bara  va två stycken så ville vi att någon mer skulle vara med, så vi ringde Maja, men hon svarade inte, så då ringde vi Moa ! :D
hon kom ungefär en timme senare och då satt jag och Ebba och åt mat.
Efter att  vi hade ätit så gick vi upp till badhuset, vi var där i ungefär 3 timmar och hade jättekul (L)
sen när vi kom hem så åkte moa hem och jag o ebba ca i ungefär en kvart till ;D
sen åkte hon också hem ;D
Sen så var jag kvar här hemma ett tag och pappa åkte till elgiganten ;o
och gissa vad han kom hem med ;)
ett HEMMABIOSTUSTEM (Y) haha, så frazze hoppade upp på kartongen, la sig där och somnade ;D haha, vi *asg*
Sen så sitter jag här nu, och hungrar ihjäl mig ! :>
Och inmorn ska jag till stholm, kolla på teater och SHOPPA ! :D
bilder kommer i nästa inlägg
hejdå / wilmah
PS. saknar min agnes, vi har innte träffats på länge :'( <3
Här kommer en vacker bild <3




» Agnes

saknar dig med , låter kul :) <3



kan du skicka bilderna ida o hanna skicka till oss ? :)

2011-01-07 // 18:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback