den blev lång till sist :D

Hejhej.
Nu sitter jag hemma hos hanna och garvar ! :D Vi ska alldeles strax gå ut och fota, wilmah like (L) Sen när vi har fotat ett bra tag så ska vi gå in, lägga oss i varsin säng, kolla på film och snacka ! :D Haha, manär ju lite småtrött idag, vi var ju faktiskt uppe till klockan 5 på NATTEN :D Sov som en prinsessa, (vem vet, jag kanske är en) ;o
Nu har vi precis ätit lunch :D Kyklingsallad blev det "mums" ! Haha, hanna gjorde en lite galen sak, (privat) Vi har vart flummiga hela dan idag, och vi skrattarv åt ALLT vi ser, vi skrattade tex till cocacola :DDDDDD ROLIGT ORD ! varför heter det just så och inte bocabola, eller socasola? Fattar inte vitsen med just Cocacola. Hanna har också uppfunnit en ny rumpkliare :D nämligen VÄGGEN, (gör såhär, luta dig mot enm vägg och kör upp rumpan i vädret och sedan ner, och så fortsätter du så, jag lovar, det kommer att sluta klia! :D Ikväll är det gympatränning! Kommer nog att bli kul, fast PINSAMT och Jesper och Anton kommer.. 8D Men det är väll bara att köra på ändå! HAHA!
Konstigt nog har jag lust att skriva ett långt inlägg, men jag vet ju inte vad jag ska skriva om ! ;o¨
Jag får nog helt enkelt ta och fråga uppfinnaren hanna, ;
wilmah; Hanna, vad ska jag skriva om?
Hanna; Det räcker med text! ;D
Wilmah;  okej, nu vet jag ! JAg ska skriva om att jag längtar massor till Sportscamp!! :d
BTW, vilka ska dit? isåfall vilken vecka? :*  Jag ska dit med HANNA och MAJA, hah, känner typ inte maja, men ändå ;D Kommer nog att lära känna henne bra (Y)

Men nu får ni roa er på egen hand, för nu ska vi ut och fota ! , ha det bra !

Superduperkramar / wilmah :*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback