hallå ! ♥

Dagen började med att jag, mamma ocgh pappa åkte ner på stan, och jag köpte nya fotbollsskor (Y) sen så var jag med agnes , :D Vi var i badhuset och där hade vi skojj :* vi träffade några konstiga killar som hette Erik och Onur , ? ;) hah. Sen så gick vi hem och gjorde en parodi på Charley bit my finger , hahahahah, lyckat eller vad? ;) Och så åt vi mat, "MUMS" och efterrätt , pannacotta ! (stav) ;D Och nu så sitter vi här och tar lite bilder med min nya systemkamera :D:D, hah, skojja, det är min systers, men jag vill gärna ha en, så ni som har en hemma, förbered er på at ni kommer ha besök inatt, mohhahaha , 8D
Men nu ska vi ta lite skojjiga foton ;) ha det bra kram wilmah


Bilder kommer sen ! :D




» Anne

Vilka ska ni besöka då? :D

2011-02-12 // 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback