blogg renovering

Ja, denna gången var det inte mitt fel att jag inte kunde blogga. Det har nämligen varit lite struligt med internet. Men nu så ska det nog fungera. Men idag ska jag nog kolla om jag kzn träffa Agnes. Om hon inte kan så blir det nog att kolla med Ebba eller Alva. Jag blev väckt klockan 6 idag av min kära hund, ^^. Så nu är klockan halv 8, och jag har absolut inga planer på att göra någonting. Så om någon vill träffas så är de bara att kommentera.
Imorn blir det spöökbacken med Axel Hurtig, Anton Wislander, Maja Persson och (Anton Gustavson) om han ska med, det tror jag?. Det kommer att bli toppen kul! haha, fast man är ju inte direkt uppe på världsklass i skidor om man säger så?. Nu sitter jag här och kollar på Jims värld, den suger. Men hur mycket finns det att kolla på klockan halv 8 om man tänker efter?. Har precis ätit frukost, macka och oboy. Men nu så ska jag göra om min blogg lite, header och allt ska renoveras. Ha en bra dag nu, kram / wilmah.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback