vantar på fötterna

Det var min lösning idag. Funkar faktiskt! Så om ni fryser om fötterna.. dra på vantarna vettja! Dagen idag var som alla andra, plus 2 håltimmar från Matten och Svenskan, underbart! Sedan på gympan så blev det så att vi körde rugby i snön. Inte det bäst jag gjort kanske.. det var kallt och blåsigt.. och såklart så blev jag "ner tacklad" i snön, och fick en hel drös människor på mig som skulle ta den där jädra bollen. När lektionen var slut gick jag in i omklädningsrummet, drog på mig torra kläder.. försökte få skjuts hem.. men utan några bra resultat så fick jag gå. Kallt. Men nu sitter jag hår i soffan med Zipperallen på och tv:n samt en skrattande syster bredvid mig som sitter och skrattar åt några videos på datorn. Härligt! kram!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback