Utkast: Dec. 28, 2011

Det var ju kul att så många kommenterade på frågestunden.. det var en.. Esmeralda. bara för att hon var den ända så får ni en länk till hennes blogg! http://esmeraldaedenberg.blogg,se! Nu svaren: 1. Vilken sport tycker du verkar roligast: curling eller bågskytte? 2. Vad skulle du säga om det låg en kamel mitt framför dig på gatan? 3. Om du var president, vad var det första du skulle bestämma? 4. Vad är ditt favorit ord, haha? :3 5. Om du satt fast på en öde ö, vad skulle du vilja ha med dig? Du får bara välja tre saker! :] 1. Jag har teastat bågskytte, och det var inte kul. Så curling tror jag :) 2. Jag skulle nog inte säga någonting, utan bara bli rädd och skrika :3 men skrattat också! 3. att alla i världen ska få MAT! :D 4. sholahopp sholahej! 5. Min mobil, min säng, min onepice :)))





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback