schnitzel

Hej! Nu sitter jag här hos Maja och ska om ungefär en halvtimme åka hem till mig och träffa mina älskade kusiner! Igår så kom jag hit vid ungefär 6 tiden, och då gick vi till Ica nära och köpte en Ben & Jerry att dela på, nomnomnom..! Sen kom vi hem, drog på filmen Djungel George 2 och åt lite glass samtidigt som vi pratade i telefonen med Anton i ungefär 3 timmar. När filmen var slut hade jag och Maja lite kul, vi körde brottning, och karate. Himla mysigt det där! Sen efter ett tag somnade vi. Vi vaknade vi vid ungefär 10 och låg i sängen till ungefär halv 11, sen gick vi och åt frulle. Efter det gjorde vi oss i ordning och lite sånt, nu sitter vi här och väntar på att min kära far ska komma och hämta oss. kram!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback