jag saknar dig

Julafton! En vecka kvar! Åhh så skönt! Dagen idag gick nog åt till att klä julgran och fixa lite med alla tomtar som skulle upp. Min kära hund fick också göra sig iordning lite, 3 och en halv timme av sitt liv spenderade han hos "frissan" Nu ser han ut som en liten valp igen, gubben min♥ Själv har jag ine orkat gör mig iordning, men jag har överlevt dagen ändå. Kan också berätta att jag bokat Stadium Sports Camp med Maja, så i sommar kommer jag spendera en vecka där med bästa vän♥ En sak till att berätta. Nu har mobilen fått nog. Så nu tror jag att det inte blir någon mer.. Tror inte direkt att jag får en ny på julaton eftersom alla mina går sönder, och mina föräldrar anser nog att jag inte jan ta hand om en mobil. Men jag gör det. Jag fattar inte, alla mina mobilder jag har haft.. ha gått söder utan anledning. Det känns bara så onödigt.. men man får väll hoppas på att dom tror på mig.Eftersom jag vet att mamma läser min blogg så kan man ju fråga lite snällt.. Snälla mamma, en ny mobil skulle inte skada!♥ Nu skulle jag nog lagt upp en bild på bloggen. Men blogg.se har nog lite problem för det funkar inte. Surt. Men nu ska jag bara ta det lugnt, gör det ni också! kram.




» Agnes

som när du tappade din mobil i vattnet, eller på nävertorp då du kastade ner mobilen i snön var det också utan andledning ? ;)<3

2011-12-18 // 12:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback