they live on, even when we're gone

Om ungefär en halvtimme ska jag och pappa ta bilden och åka till valla. Där ska jag va med Hanna. Gud så länge sen det var! Jag har saknat henne massor! Nu sitter jag och lyssnar på låten "En helt ny värld" och tänker på när hon och jag satt i bubbelbadet i badhuset och övade på den låten! Vilket minne! Haha.
Men nu ska jag tugga vidare på mitt stora saftiga äpple.
kram wilmah
filmen, ett minne. Kolla hannas fall i början! IM SORRY! :d




» Hanna

wilmah , jag älskar dig jättemycket , vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade träffat dig , bara så du vet , du är grym ! <3

2011-08-12 // 16:45:35
» Hanna

wilmah , jag älskar dig jättemycket , vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade träffat dig , bara så du vet , du är grym ! <3

2011-08-12 // 16:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback