svar

Svar på frågorna


Svar till Anonym:
Hur många har du kysst?
Jadu, du kan ju börja med att skriva ditt namn!
Svar till Agnes:
* varför är du så söt ?
* när startade du bloggen ?
* när ska du ha en tävling i bloggen ?
* varför kan inte kor flyga ?
* vad vill du bli när du blir stor?
* om du inte hette wilmah vad skulle du vilja hetta då ?

* Jadu kära Agnes. Varför du frågade just den frågan vet jag inte. Men jag vet att jag inte är sötare än någon annan. Ingen är ful! Endel är bara sötare än andra, och allla tycker olika. Så den som är söt i mina ögon är mindre söt i någon annans.
* Jag skapade min blogg den 24 Februari 2010.
* Ja, när jag skaffade bloggen så tänkte jag inte ha några tävlingar. Men vi får väll se, det kanske dyker upp en helt plötsligt.. så håll utkik!
* Ett enkelt svar på den frågan, dom är inte gjorda för det.., dom har inga vingar, och dom är för tunga.
* När jag blir stor så skulle jag vilja jobba med människor. Kanske på ett ålderdomshem, eller jobba med personer som är psykiskt störda. Jag vill hjälpa dom så att dom kanske kan få leva precis som vi andra, även om dom kanske inte kan gå, prata, se, höra? Ja. Det är det jag vill.
* Oj. Vilken svår fråga! Men jag skulle vilja heta någonting, vad ska man säga? Enkelt? Tillexempel.. Klara? Moa? Lisa?
/wilmah




» Agnes

okej :P, då har jag dom svar jag behöver xd <33

2011-08-19 // 19:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback