jag har funderat..

Och nu bestämmt mig för att inte ta bort bloggen.
Idag så ska jag iallafall iväg till fiskeboda och äta lunch med Familjen, Farmor och Farfar. Farmor har fyllt år så det blir väll ett litet firande. Nu gör jag mig iordning lite, ska snart fixa sminket sen är jag klar!
Jag är inte riktigt helt vaken än, för gud vad det åskade inatt. Svårt att somna. När jag väl hade somnat så vaknade jag efter någon timme, eller några timmar kanske. Det var så himla varmt att jag lade mig på golvet och som där i ungefär 45 minuter. Inte undra på att jag känner av nacken nu. Men sen när jag vaknade på golvet så lade jag mig i sängen igen och försökte somna, vilket var lättare än första gången. För jag var riktigt trött och åskan hade lagt sig. Tur.
På fredag ska jag träffa lite roligt folk! Maja, Anton och Alvin!
/wilmah
outfit
ska platta håret också.




välkommen till fiskeboda!!

2011-08-28 // 11:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback