ett rum där jag kan känna att jag är någonstans ifrån

Bloggen! Jag har precis duschat, och nu sitter jag här i min ziperall och bara myser! Hade nyss gymnastik träning. Det gick sådär. Fick ont i huvudet och i bröstkorgen. Jag har funderat på och sluta i gymnastik och nu har jag nästan bestämt mig. Jag ska nog sluta.. Jag känner att det blir för mycket med både gympan och fotbollen, och så har jag tappat intresset. Det känns bara, vad ska man säga? onödigt. Nu så kommer jag ju få mera och mera läxor också.
Så det var nog kanske den sista gymnastikträningen för mig. Nu ska jag gå och äta lite fruktsoppa och macka. Ska också läse en tidning. Bloggar mer imorgon. Kram.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback