DFK värmbol vs IK Tun

Idag har det varit en riktig mys dag. Jag började med att vakna, sätta mig vid tv:n och gjöra absolut ingenting. Sen satte jag mig vid datorn och kollade på film. Söderkåkar blev det! En riktig klassiker. Efter några timmar så var det dags att dra sig upp ur soffan och bege sig mot Backavallen för match. Vi mötte IK Tun, resultatet blev 5-2! Så vi var nöjada med det, jag har fortfarande lite ont efter att fått en armbåge i armen. Men det går nog över tills imorgon!
Imorgon ska jag nog va med någon, sen på kvällen så ska jag träna och efter det ska jag till Stadsparken för att kolla på utomhusbion! Där ska jag va med Alice och några mer, vet inte vilka än. Ja, det var nog bara det.
härligt eller vad säger ni?
bara för att jag har en grym syster♥




sötnos ♥

2011-08-10 // 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback