det som inte skadar dig, gör dig starkare

Jahopp. Då ligger man här i sängen och typ halvsover. Men ett tag till ska jag nog kunna hålla mig vaken! Dagen idag var trevlig. jag började med att vakna upp hos Maja. Sen så åkte Agnes hem ganska tidigt för att fira Wille. Då gjorde Maja och jag oss iordning. Sen satte vi oss vid datorn. Då kom Agnes igen. Vi gick till Värmbols IP och kollade när pojkar 98 spelade match. Dom var grymma och vann med 2-0! Sen så efter första halvlek så var Maja tvungen att gå för hon och hennes familj skulle bort. Då stannade Agnes och jag kvar och kollade på andra halvlek. Sen när matchen var slut så väntade vi där ett tag.. sen åkte vi hem till Agnes. Hemma hos henne satte vi oss vid varsin dator och var lite sociala med världen. Efter ett tag så kom hennes mamma och sa att vi skulle äta någonting. Då fick vi varsin varm macka! Riktigt gott. Sen satte vi oss vid datan igen. Sen kom mamma och Hannah och hämtade mig. Vi åkte hem och åt mat. Jag var inte så värst hungreg eftersom jag precis hade ätit en macka. Men jag tryckte i mig det mesta. Sen så blev jag himlarns glass sugen och vi gick upp till duveholmshallen och det var stängt. Då fick vi ge oss iväg till Ica, jag, Hannah och mamma. När vi kom dit så tog jag ingen glass utan jag tog en muffins! Hannah tog en bulle. Sen så gick vi och hyrde en film. I rymden finns inga känslor. Har sett det förut men min syster ville så gärna se den för hon hade inte sett den förut sa jag fick ge mig! Vi åkte hem.. Satte på mig min mysiga Ziperall.. Startade filmen och moffa godis. Härligt! Det var min dag.
wilmah
Vill bara säga lycka till, till min syster som ska börja gymnasiet imorgon. Lycka till!
långt inlägg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback