den som aldrig tävlar, förblir obesegrad

Vinst! DFK värmbol - Pershagen. Vinst med 9-1.
Imorgon komer Josse hit. Mysigt! Hon kommer hit från örebro, jag har saknat henne massor! Hon och Hanna ska sova här då. Kul! Vi ska väll hitta på någonting roligt.. vi får se.
Igår var jag på diggiloo! Det var så -ursäkta språket- jävla bra! Jag nuddade dessutom Thomas Di Leva! Mycket stolt. Det var en upplevelse som jag aldrig glömmer. Hoppas på att dom kommer nästa år. Då ska jag dit! Ett måste.
Jag måste erkänna att jag älskar hans citat. Jag älskar hans ordspråk. Jag älskar att han bara tänker positivt. Tänk om alla var så! Hur bra skulle det inte vara då?.. Jag bara undrar..
wilmah








aa det är din tröja, men vems dator skriver du ifrån då?

2011-08-14 // 19:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback