dålig

Förlåt för att jag inte har bloggat. Men jag har varit på cup i hela tre dagar. Det har gått bra. Vi kom till semifinal där vi fick möta ett lag från finland. TPS black. Där vi förlorade med 2-1, och därmed åkte ut. Men vi var glada ändå att vi hade tagit oss så långt! Sista dagen var det regnigt och blåsigt. Inte det bästa vädret att spela fotboll i kanske. Det ska vara lite soligt men ändå mulet. Då är det bra.
Imorgon ska jag träffa Alvin, Adam och Maja. Det blir förhoppningsvis roligt. Vi får väll se vad vi gör!  Kanske tar en sväng till lekparken? Nej, jag vet inte. Men något ska vi väll hitta på!
Jag har kommit på en sak. Det är bara några få dagar kvar till skolan börjar! Det ska bli ganska roligt faktiskt, nu när man byter skolan och allt. Men jobbigt kommer det att bli med betyg och mera läxor. På nävertorp så har det inte varit så värst mycket läxor utan bara ungefär Engelska och Matte. Nu kommer det bli mera som tillexempel, So, No.. ja, ni fattar grejen.
kram wilmah
jag saknar det





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback