stan ! (y)

Hejhejhejhejhallå!

Idag så var jag i skolan .., hah, jag och Agnes lurade Maja och Natalie att vi hade gått vilse i en skog, haah, dom gick på det! Hoppas att ni inte blev för ledsna! :D

Nu står Agnes och läser en bok som heter Tonårs Parlören ! Haha, det är typ en ordlista där det står massa "tonårs" ord?.
På själva paketet man får den i står det OBS. för bara öppnas av föräldrar ! ouuuups, inte vårat fel att vi är nyfikna, ;D

Nu har vi precis ätit nudlaaaar, och nu dricker vi Agnes hemmagjorde drink (brännvin). såhäääääääääär gått!

Nu vill jag ner på stan och köpa en klubba !!!!!!!!
Agnes ska sova hos mig !

Hejdå, nu vill jag skratta ! :D




haha den där boken kom hem till mig idag, man blev så himla nyfiken då när man såg den dära "varning" grejen så man öppna den själv utan att någon föräldrar visste om det men iallafall det står ju bara att föräldrarna får öppna det men de stog inte om att vi "SMÅ" får ej läsa boken hihi :)

2011-04-19 // 15:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback