sjuk

Nu har jag inte bloggat på , ju 3000 månader. Men det är pga. att jag har varit så himla trött på sista tiden, och nu så tänkte jag att när jag ändå är sjuk och inte har någonting att göra så kan jag väll blogga lite !
Idag ska jag inte göra någonting !..
förutom att man ska åka iväg och rycka frazze (det låter hemskt) men asså det är typ samma sak som att klippa honom.
På fredag kommer min kära feder hem från changhai, kiina. Där han han köpt saker till mig och hannah, spännande. Ni får se vad jag fick när han har kommit hem.
men nu ska jag gå och kolla på film, pojken i randig pyjamas tror jag att det blir. :D
ha det bra nu, och till alla er som är sjuka, krya på er !
hejdå/wilmah

älska mig för den jag är, och inte den jag kunde vara.


När man är sjuk outfit.

Vardags outfit.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback