hur orkar alla?

Rubriken talar. Hur orkar alla blogga varje dag? Visst det är kul ibland men inte varje dag.
Aja, jag kommer iallafall inte blogga varje dag, kanske varannan eller någonting sådant.

Idag var det fotbollsmatch mot DFK värmbol F 99-00, vinst med 11-0. Två mål gjorda av mig!
Sen så har jag setat vid datan. Läst en bok som heter nästan död man. Underbar. Ett tips. Sen så ick jag ut, och där var familjen Hoinards. Så mamma och pappa, bestämmde med dom att vi ska äta middag tillsammans med dom imorgon kväll. Det blir nog bra.

Ja, nu vill jag bara berätta att jag söker efter en headergörare. Så om någan har lust att fixa så är det bara bra!

Och snälla. Kan inte någon reklamera min blogg. Jag har ju 0 läsare!

ah. men ha det bra nu alla kära läsare. Hej.


ohja, käraste pappa.

nu lite ego pics.

onödig bild.

vill ha glasögon!

ehm, oj. Jag blev hittad?

Gammal och klassisk

ehm, inga kommentarer.

hej?

topphumör.






» Hanna

jag har redan gjort en ;)

2011-04-21 // 22:32:09

Jag hjälper gärna till !:)

2011-04-22 // 10:17:11

HEJ :D haha aah jag kan ju alltid fråga henne ;D för hoon är ju som sagt en rosa blomma så :DD♥

2011-04-22 // 11:56:06

Jag kan göra en header ! :) <3

2011-04-22 // 13:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback